tirsdag 19. oktober 2010

Ny blogg nye muligheter



Heihei!
Nå har jeg da kommet meg inn på Blogspot og er klar for mye blogging fremover.
Jeg satser på og være mest mulig aktiv men det kommer jo og ann på dere da.. Blogg lysten min øker viss dere kommenterer.

Men en ting til .. Jeg trenger HEADER , jeg er ikke flink til å lage selv så kan noen av dere der
ute kansje tenke dere å lage en til meg ?
I såfall så kontakter dere meg på dette innleget her på : Kommentarer .
Så sier dere i fra når headeren er ferdig.
Dere finner bilder selv .. på noen av bloggene mine.
skrifta kan være det samme .. og passpå at det passer sammen med designet mitt.

- LykkeTina


1 kommentar:

  1. Header fikser vi men du har ikke blogg.no lengre. Du har blogspot ( sjekk hva som står i headeren din)

    SvarSlett

Søtinger